Veelgestelde vragen

VEELGESTELDE VRAGEN

 

1. Hoe kan ik Studio Redivivus het beste bereiken?

De makkelijkste manier om Studio Redivivus te bereiken is een e-mail sturen naar info@studioredivivus.nl.  Wij zijn telefonisch bereikbaar op nummer 06-26848280

2. Ik zie dat jullie in Zaandam zitten, is het mogelijk langs te komen om te kijken? Hebben jullie een winkel in Zaandam?

Ja, dat is mogelijk. Wij zijn een webshop met een pop-up showroom in Zaandam. Als je ons live wilt ontmoeten, bel dan even, stuur een mail of neem contact op via 1 van de social media kanalen.

3. Hoe lang duurt het voordat ik mijn bestelling thuis krijg?

Als je wat bestelt, dan wil je het zo snel mogelijk in huis hebben! Daarom streeft Studio Redivivus ernaar om bestellingen binnen 2 werkdagen te versturen. Tel hier de levertijd van PostNL bij op, en je bestelling komt maximaal na een à twee dagen later aan.

4. Kan ik het bezorgadres wijzigen ten opzichte van het factuuradres?

Ja, dit is mogelijk. Je kunt bij voorbeeld je bestelling op je werkadres laten bezorgen. Of je kunt een bestelling op een ander adres laten bezorgen.

5. Is het mogelijk een bestelling naar twee adressen te verzenden?

Nee, het is niet mogelijk een bestelling op te splitsen en naar twee adressen te verzenden. In dat geval is het beter twee bestellingen te plaatsen.

6. Is het veilig om met mijn creditcard of via iDEAL aan Studio Redivivus te betalen?

Ja, de betalingen van Studio Redivivus worden verzorgd door Mollie. Zij verzorgen de betalingen voor vele grote webshops. Zij waarborgen dat je transactie beveiligd wordt uitgevoerd. Zodra de betaling binnen is zal de bestelling z.s.m. door Studio Redivivus verwerkt worden en geldt de gewone levertijd.

 Mocht je nog vragen hebben omtrent de Mollie, dan kan je nog even kijken op: www.mollie.nl

7. Ik wil een bestelling snel hebben, wat moet ik dan doen?

Bij betaling met bij voorbeeld iDEAL, MasterCard en Visa kan je bestelling in ieder geval binnen twee dagen verzonden worden.

8. Kan ik bestelde items retourneren of ruilen?

Hoewel Studio Redivivus veel zorg en aandacht besteedt aan haar producten en de verzending, kan het voorkomen dat bestelde items niet zijn wat je ervan had verwacht of dat je toch niet het juiste hebt besteld. Dat is geen probleem. Je kunt je items ruilen of je krijgt het aankoopbedrag terug gestort. Er gelden wel een aantal spelregels. Zie hiervoor betaling, bezorging en retourneren.

9. Verzendt Studio Redivivus aan het buitenland?

Momenteel wordt er hard gewerkt om dit mogelijk te maken. Mocht je vanuit het buitenland willen bestellen, neem dan even via e-mail contact op met info@studioredivivus.nl.

10. Ik mis nog een bepaald item of kleur in de collectie. Kan ik dat nog verwachten?

Wij staan altijd open voor suggesties. Laat het ons weten via info@studioredivivus.nl! Iedere week komen er wel vintage en/of geupcyclede items in de showroom en op de website.

11. Ik heb een product retour gestuurd, maar het aankoopbedrag nog niet terug ontvangen?

De verwerking van retouren duurt vaak twee werkdagen plus twee dagen voor de betalingsprovider. Dus reken ongeveer 7 werkdagen. Duurt het langer? Stuur ons dan even een mail, dan zoeken we het voor je na.

12. Ik heb een klacht?

Een niet gemelde kras op een vintage stoel of een zoom die loslaat van een geupcyclede kussen, een lamp die stuk is. Meubels en aanverwante items upcyclen blijft mensenwerk en hoewel we erg ons best doen om de kwaliteit zo goed mogelijk te controleren, glipt er wel eens een item tussendoor. Laat het ons dus weten! Mail ons op info@studioredivivus.nl

13. Ik heb geen Bevestiging E-mail ontvangen?

Als je niet binnen enkele ogenblikken na de bestelling een bevestiging hebt ontvangen, dan kan er het volgende fout gegaan zijn; • Je provider ziet onze automatische mailtjes mogelijk als spam, en heeft deze verwijderd/verplaatst naar de spambox; • Je hebt bij de bestelgegevens een typefout gemaakt in je e-mail adres; • Je hebt betaald via een automatische incasso, in dat geval duurt het twee dagen voordat de bank akkoord van betaling heeft gegeven waarna je een bevestiging van ons ontvangt; Mocht je geen bevestiging hebben ontvangen neem dan contact met ons op via info@studioredivivus.nl.

14. Technische problemen met de website?

De website van Studio Redivivus zou foutloos moeten werken. Mocht je toch op een fout stuiten laat het ons dan alsjeblieft weten via info@studioredivivus.nl. Je helpt ons ermee, want zo kunnen we de website nog mooier en beter maken!